Nezávazná poptávka

Poslední aktualizace stránky: 03.12.2017

Na Vaši poptávku odpovím nejpozději do čtvrtka 21.12.2017.

Na co se v popisu zaměřit

Zde uvádím několik tipů pro otázky, na které byste měli umět odpověďět.

Např.: "Zasíláme týdně několik desítek dodavatelských objednávek. Ztrácíme se v tom, které zboží jsme již objednali a které ne. Administrativa nám zabere několik hodin a lidé v ní často chybují."
Např.: "Tento problém se dotýká zákaznické podpory, která objednávky vytváří. Dále skladníků, kteří objednávky přijímají a fakturačního oddělení, které objednávky proplácí."
Např.: "Pro správu objednávek aktuálně používáme excel v Google Docs a sdílenou složku na e-maily. Ve skladu pak používají skladový systém, kam se objednávky přepisují ručně."
Např.: "Budoucí platby za dodavatelské objednávky potřebujeme vidět v našem účetním systému a objednávky automaticky importovat do skladového systému."

Vybrané firmy, se kterými jsem spolupracoval či spolupracuji